~important

I normally use runicv to reblog all my misc. stuff, but now I’m deleting all my posts so I can make a fresh start.

My reblogs have moved to misc-runic, while otome game related stuff has moved to otome-runic.

I’ll be posting up screencaps, reviews and occasional translations on otome-runic, so please follow that for otome game related stuffs~ 

\(@ ̄∇ ̄@)/ Thank you for reading~

countdown-to-the-reckoning:

mustachioedghosts:

tessaviolet:

eomira:

tessaviolet:

sosuperawesome:

Extreme close-ups of human eyes by Suren Manvelyan

This just in: Eyes are terrifying.

You can actually see the hole that is our pupils…If eyes are the windows to the soul then people have terrifying black holes for souls

I’m ripping mine out.

this is so cool im gonna scream

holy fuck

(Source: sosuperawesome)

evanedinger:

marshmallowpuffs:

toptiermage:

I want to see this in a horror game

Those trees are really prett— oh.

Oh my God I’ve seen this on my dash 20 times, but I just thought it was a pretty tree

doktorz:

i…………..

GODDAMN IT

wolfcrown:

“I’ll never forget the day Marilyn and I were walking around New York City, just having a stroll on a nice day. She loved New York because no one bothered her there like they did in Hollywood, she could put on her plain-jane clothes and no one would notice her. She loved that. So as we we’re walking down Broadway, she turns to me and says ‘Do you want to see me become her?’ I didn’t know what she meant but I just said ‘Yes’- and then I saw it. I don’t know how to explain what she did because it was so very subtle, but she turned something on within herself that was almost like magic. And suddenly cars were slowing and people were turning their heads and stopping to stare. They were recognizing that this was Marilyn Monroe as if she pulled off a mask or something, even though a second ago nobody noticed her. I had never seen anything like it before.” - Amy Greene, wife of Marilyn’s personal photographer Milton Greene

(Source: beautilation)

k-i-s-s-e-s-s:

lmprovident:

if you follow the paintbrush with your eyes while not moving your head, it forces you to use emdr which is a therapeutic technique to calm anxiety/panic. watching fish swim causes the same effect.

reblogging again

(Source: seutae)

GARDIS PLS

GARDIS PLS

alexandriel:

Can we just take a moment to appreciate how beautiful furisode kimonos are? The details and colour combinations are simply stunning.

physicsphysics:

An interesting model of our solar system’s path as it travels through space in the Milky Way.
Certainly a departure from usual models that show the Sun as a static object, which it certainly isn’t

physicsphysics:

An interesting model of our solar system’s path as it travels through space in the Milky Way.

Certainly a departure from usual models that show the Sun as a static object, which it certainly isn’t

punksm0ker:

muffinmoip:

ladywaflles:

littlemotherfucker:

viktorserket:

asksweetstalker:

ask-vendorman:

askswagslender:

sinfulnekorose:

icicle-frost:

meexart:

causeallidoisdance:

connormpreg:

littlemotherfucker:

iwwantyourglub:

makararousal:

theladystache:

yeah. here you go Tumblr.

I wonder when people will start shipping them.

i wwish i could get some sexy anons i got mostly cute ones
dont get me wwrong i lovve em just
dat sexy anon

hater/creepy otp


otp. also shipped sexy with loud just because babies

OLOLOLOLOLOLOLOLOL


AHAHAHA
OMG I couldn’t help it XD

nope I’m done. so done

TUMBLR YOU’RE GOING TO MAKE ME START DRAWING ANON COUPLES FUCKING STOP ASOIDFJAWE OMFG

^^ THIS ^^ 

I have my new art project…

(perfeeeeCCCT)

OMG OMG OMG I’m hyper ventilating fromthis ohjegusjkegjnkrefjhioktrjiokrtjmnoiphbjrmtoik



iT GETS BETTER EVERY TIME I SEE IT 

Cuz I had to join in :D

punksm0ker:

muffinmoip:

ladywaflles:

littlemotherfucker:

viktorserket:

asksweetstalker:

ask-vendorman:

askswagslender:

sinfulnekorose:

icicle-frost:

meexart:

causeallidoisdance:

connormpreg:

littlemotherfucker:

iwwantyourglub:

makararousal:

theladystache:

yeah. here you go Tumblr.

I wonder when people will start shipping them.

i wwish i could get some sexy anons i got mostly cute ones

dont get me wwrong i lovve em just

dat sexy anon

hater/creepy otp

image

otp. also shipped sexy with loud just because babies

OLOLOLOLOLOLOLOLOL

image

AHAHAHA

OMG I couldn’t help it XD

nope I’m done. so done

TUMBLR YOU’RE GOING TO MAKE ME START DRAWING ANON COUPLES FUCKING STOP ASOIDFJAWE OMFG

^^ THIS ^^ 

I have my new art project…

(perfeeeeCCCT)

OMG OMG OMG I’m hyper ventilating fromthis ohjegusjkegjnkrefjhioktrjiokrtjmnoiphbjrmtoik

image

iT GETS BETTER EVERY TIME I SEE IT 

Cuz I had to join in :D

image

image

(Source: ladybooty)